Webinars Sponsored Products
Sponsored Products in het nieuws.....
Bol.com Sponsored Products vernieuwd: hoe profiteer je hier optimaal van?
16 januari 2021
Met ingang van het nieuwe jaar is Bol.com overgegaan op een nieuw platform voor Sponsored Products: Mabaya. Een compleet stappenplan om je campagnes optimaal in te richten. Sinds 1 januari 2021 kunnen alle leveranciers die nu nog gebruik maken van Sponsored Products van Criteo overgaan op de advertentieomgeving van Mabaya. Voor verkooppartners was dit al het geval, maar nu gaan dus ook alle leveranciers en brands over op de nieuwe advertising tool van bol.com. Hierdoor ontstaat een gelijk speelveld en richten alle partners die gebruik maken van Sponsored Products in dezelfde tool hun…
Criteo vs Mabaya – Hoe maak je optimaal gebruik van ads op bol.com?
17 april 2020
Adverteer je al op bol.com? Dan zal de overgang van advertentieplatform Criteo naar Mabaya je niet ontgaan zijn. Dit nieuwe systeem geeft adverteerders niet alleen meer inzicht in gematchte zoekwoorden, maar biedt ook meer mogelijkheden voor campagne analyses. Adverteerders die op dit moment een nieuw Sponsored Ads account aanvragen bij bol.com krijgen de kans om direct aan de slag te gaan met Mabaya. Huidige adverteerders kunnen die overstap straks maken. In dit artikel leggen we de verschillen tussen de twee systemen uit én hoe je hier als adverteerder een goede start mee maakt.